Sneel hest goood gres

Jag går upp ur sängen runt elva och Peo(Petrina)(pappas sambo) står i köket när jag kommer dit och börjar genast kasta information på mig:
Peo: Vi ska till faster Ulrika (Fem bilresartimmar bort) när pappa kommer tillbaka.
Jag: Va? Jaha... Vart är pappa då?
Peo: Han är i Norge.
Jag: Men VA!? Har har ju semester? Idiot(<3)
Peo: aa jag vet(:))
Jag: Aha, när kommer han hem då?
Peo: Halv sex, sex. Gå och packa.
Jag: ...
Så spontana familjen drar nordväst (tror jag?) om ca 47 minuter om allt går som det ska men det gör det aldrig så jag räknar med att vi kommer iväg om kanske... 2 timmar? Ni får ha det så dåligt sålänge iallafall så ska jag försöka partaja lite med faster och hästarna. Dem har mycket gräs iallafall (if you know what I'm sayin') så det blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0