<3Gransnäs läger 2 2010<3

Hemma från Gransnäs och jag känner mig faktiskt lite som en ny människa. Känns jobbigt att komma hem igen när man hade det så bra därborta och ångesten kommer nog inte släppa på ett tag, men jag skriver mer sedan för jag har varit utan facebook i två veckor och alla vi vet vad det innebär.

Sedan så vill jag bara påpeka det att fan vad ego jag har blivit i bloggen? Precis det jag försöker så noga att inte vara. Kollade in den lite nu när jag inte sett den på ett bra tag och ja... jag lovar er en mer masochistisk Linnea i framtiden, det mår vi alla bättre av, och det finns så mycker mer roliga inlägg att skriva då, så... hej hopp Linnea är tjock så hörs vi snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0