GALAXER I MINA BRAXER DETTA ÄR FÖR OTROLIGT FÖR ATT VARA TROLIGT!!!

Förlåt till alla er killar och andra osympatiska nonelovers of the Twilightsaga, men något stort har hänt.



Biljetterna är officiellt bokade till premiären av ECLIPSE(!!!) i Svergies största biosalong. Ska självfallet ses med beaverboomern Johanna.^^

Tillåt mig att iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Praktiskt taget det ända som kan få mig att bete mig som en övertänd fjolla. But honestly I like it.

TACK TWILIGHT FÖR ATT DU GAV MITT LIV EN MENING

Kommentarer
Postat av: johanna

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! fan va gryyyyyymt! längtar sååååå :D <3

2010-06-10 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0