Det gick lite överstyr där, men fan vilket guldtillfälle. Så... You can put the blame on me. You can put the blame on me. You can put the blame on me. You can put the blame on me. Said you can put the blame on me. Yeah you can put the blame on me.

I tell you what. Det här med att borsta tänderna- Det är inte kul. Rätt nödvändigt, men det är C-vitamin också. Så nu ska jag bereda min väg för herren och ta mig ett glas juice, sedan blir det sängen, och efter det sova.
HAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA
Fan vad rolig jag är. Ibland alltså.

A typical look of a naughty organism. What life should be.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR HEEELT STÖRD, VET DU DET? :)

2010-05-13 @ 17:58:51
URL: http://hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0