AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alltså jag är så jävla glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddd aaaahahahhahaahah!!!!!
Nyss var jag ledsen men sedan blev jag glad och jag bah woho wakadakasaaaaaaaaaaaaa!!

Jag har nyss bokat biljetten som ska föra mig till tre grymt grymma band i november, dvs Bullet for my Valentine, Escape the Fate och Funeral for my Friend.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan känna lyckan ända från tårna och ut i hårspetsarna och jag vet att man inte kan känna något i håret men jag gör fan det. Jag är så glad och så exited att om jag varit den böliga typen så hade våra näsdukar tagit slut typ NUUUU.

Hallelujah fan.



Escape the Fate - Ashley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0