Bilderna från idag och igår

Sov över hos Danne med Axel, Axel och Isabelle och det var fäääätt trevligt. Kårsta är fan seriöst angenämnt. Seriously.
Till skillnad från vanligtvis så ska jag bjuda på en bilderibombidi som jag så orginellt döpt den kategorin till:
På Tåget:



På Marken:


Om ni undrar varför vantarna ser så coola ut så är det för att dem är mina.
På Fältet:





Gangstas of Kårsta.
På Fältet; Kubbarna:
Inte helt problemfritt.
Yeey.
YÄÄÄÄY!
Hot Zzexii Ladies.
Aa men den såg ut som en pänis satteeeh...
Nää jag är inte liten.
Han frågade inte ens först.
Om ni kommenterar så får ni en puss, fast det kanske bara avskräcker?
Vi säger såhär då: Om ni inte kommenterar så får ni en puss.
Och passa er jävligt noga för jag är seriös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen med röda byxor är ju hur snygg som helst!

2010-09-06 @ 17:33:01
Postat av: Hanna

heeeeei hååå, jag vill inte få en puss :D

2010-09-06 @ 17:37:46
URL: http://hannashalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0