Grattis Emma!

Vi överraskade vår vän Emma som fyllde år nyligen med ett hejdunderkalas.

Det var jättespännande att sitta där bakom soffan med ballonger och höra nyckeln vridas om i låset och vänta på att hon skulle entra vardagsrummet. Hellyckad kväll iallafall!

Jag tog inte en enda bild från festen och jag har inte mycket annat att säga än att det varit en fantastisk kväll. Haft kul varje sekund och nu är jag sådär härligt lagom trött att jag kommer att somna såfort jag lägger mig ner och blundar.

Tack alla för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för att du finns!

2010-09-18 @ 21:30:18
Postat av: Philip Bärring

Kvällen var jäkla najs, men överaskningen kunde ju ha gått bättre :P

2010-09-18 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0