HAHAHAHA det är något som är så jävla rätt med Facebook

... Något som är så jävla övernaturligt.

Men vi tar det här från början nu.
Förra helgen så var jag med ett gäng kompisar och då satt bla jag i värdinnans (fint ord) säng. Jag satt och kramade lite på en nallebjörn (GAY skriker det i era huvuden nu. Och ja, jag vet. Men jag tycker det var mysigt) och började lite random svänga runt med nallens armar. Vissa i rummet feltolkade situationen och en del tog också illa vid sig varpå detta inlägg har sitt ursprung:



Och nu, runt fyra dagar senare, så ser jag detta när jag loggar in på fejjan:
och vad kan jag annat göra än att lolla sönder lite här i min ensamhet?


Och jag känner liksom bara att FACEBOOK HAS DONE IT AGAIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0