Ny kategori "Får man skratta åt det här?"


Den här boken har fått mig att skratta tills gråten förlamat mina andetag många gånger. Den är full av knasiga illustrationer och det är helt enkelt skitkul och precis vad jag skulle kalla min humor.
Efter som att min blogg fan inte ens är en blogg så händer det lite då och då (oftast) att man får lite brist i hjärnan liksom och då kan det ju vara wünderbra att bara slänga in någon sån här ibland.
Olagligt? Javisst. Men mina få läsare är varken smarta eller begåvade så jag antar att inte någon av er är polis, och ni är alla också lata vilket tar ifrån er tillfället att anmäla mig. Så om ni bara sitter där ni sitter och äter upp det ni äter så ska ni få se what it's all about:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0