Så vi hörs väl någon gång

Det har varit dålig uppdatering x1000 den här helgen men det är för att det har hänt så mycket varje dag, har varit borta nästan hela helgen.
Och jag tänker inte kladda ner allt det som hänt här i bloggen för det skiter ni fullständigt i egentligen och jag också.

Så det här räcker. Jag ska försöka klämma till med något underhållande inlägg lite senare ikväll men om jag känner mig själv så kommer ni inte höra av mig förrän tidigast imorgon.
Men jag ska försöka bry mig om er bara en liten skvätt ikväll, så vi får väl se hur detta slutar.

Ciao bitches älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan

Vad taskig du är :(

2010-09-13 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0