Bloggskadan är på rehab äntligen

Jag vill utbringa en skål för mig själv i kväll faktiskt. För tidigare idag när jag kollade in min blogg (daah) och såg ordet antilop, då tänkte jag att - AHA, ANTI-LOOP!! Alltså att en antilop är någon som är emot loopar! Så jag började garva och sparkade mig in i paint och började klistra med bilder från google, men sedan slutade jag skratta. Skrattet dog tillsammans med min självrespekt för vafan, till och med jag kom tillslut fram till att det var tråkigt, dvs inte kul.

Jag hann ju dock stoppa mig själv den här gången som ni kan läsa i texten ovan liksom. Inlägget var färdigt och jag skulle precis klicka 'spara & publicera', när jag tog tag i mitt liv och sa NEJ. Aldrig mer dåliga skämt (dock roliga skämt såklart).
Så jag utbringar en skål för mig själv nu såhär klockan 21.53.
Skål puckon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0