Milkshake och Sum41 och milkshake

Sitter och väntar på att lillbrorsan ska komma hem från butiken med bananer till mig och NEJ, jag ska inte göra något snuskigt med dem. Jag ska göra milkshake (MILKSHAKE!!!). Jag gillar milkshake så jag ska sätta mig ute i vårsolen med en bok och milkshake snart. Milkshake.
Nu såhär i ögonblicket häckar jag i vardagsrummet med Sum 41s nya album. Hade inte ens en aning om att de skulle komma ut med något nytt snart men tacka facebook för att någon för in lite uppdatering i mitt liv. För i övrigt så gillar jag plattan. Ifall att någon skulle bry sig om att höra min åsikt.
Inte det nej.

Kommentarer
Postat av: Philip

Det var så lite ;)

2011-03-28 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0