Jag vet vem du är, men du är jävligt ful ändå

För några dagar sedan hände det någon skit med min dator så den datakunnige i min familj var tvungen att nollställa min hårddisk.
RESULTAT: Alla bilder, alla program, alla dokument och alla musikfiler- börta.

Så om ni tyckte att det var för lite bilder innan så, surpriiise...

MEN, glada är vi allihopa för det är nationella prov i NO imorgon och jävlar vad lite jag har pluggat! (den här godisbiten smakade kiss) Men sånt där med prov och så brukar alltid lösa sig någorlunda för mig när jag väl sitter där så jag kommer nog inte börja oroa mig förrän efter provet isåfall, förutsatt att det gick åt helvete.

När jag ändå sitter här och undviker att se no-boken i ögonen så tänkte jag köpa mig själv lite mer tid separat från den genom att be om ursäkt för alla dåliga skämt jag utsatt er för under den senaste tiden. Vissa grejer är helt sanslöst roliga (tro mig), men andra är bara ett resultat av avdankad bloggstress.

Så från och med nu tänker jag bara skriva om bra skämt, hänga ut samt skämma ut mina nära och kära (inte du Johanna) och lägga ut egobilder på mina hakor. Go back to basic liksom.

Kommentarer
Postat av: Karin

SAGAN OM DE BANNLYSTA <3<3<3<3<3

2011-03-28 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0