Man har ju sett allt man behöver veta efter Lordi...

Vet ni vad som inte känns bra att säga innan man går och lägger sig?
Hej då
istället för gonatt alltså.

Jag kom på mig själv med att säga det till pappa nu. Hej då.
OCH PAPPA SKA TILL FINLAND IMORRN!!!!!!!!!
Och vi vet ju alla vad man brukar säga om finnarna?
"Räkna inte med att någonsin komma levande tillbaka"
så säger alla. 
Nu blir jag orolig alltså. Så säger jag alltid när han far dit.
Lita aldrig på en finne. Det var ju det första man lärde sig. Innan jag lärde mig gå(kämpar dock fortfarande)
så sa mamma. "Åk aldrig till Finland om du inte blir illa tvungen"
Näe usch, kommer drömma illa om irländare hela natten nu.
Observera att detta är ett skämt, jag hatar inte finländare egentligen. obs obs obs obs




obs obs obs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0