Kul väder idag

Idag var jag hemma hos Johanna en stund efter skolan, vi gick fett långt när det duggade jättemycket-.-
Men när jag gick ifrån henne sen så gick jag genom en typ tio meter lång skog. Det var lite skrajsigt :s
Det var kolsvart så jag såg ingenting 
Jag såg inte ifall jag gick mot en kulle
Jag såg inte ifall jag gick i en myrstack
Jag såg inte ifall jag skulle snubbla ner i ett ormhål
Jag såg inte ifall jag trampade på en grävling
Jag visste inte ifall grävlingen skulle gilla mig 


Det är inte alltid så lätt

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAH, du är för skön!

2009-11-05 @ 20:03:45
URL: http://puckoh.blogg.se/
Postat av: Kladkaká

TIPS: Ficklampa nästa gång :)

2009-11-05 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0