Mina favoritindivider


♥Jag♥. Daah?

♥BoB♥ Min stackars lilla bitch..:'(

Modell Vic(glöm dock aldrig att jag gillar din hund mer än dig


Johanna. (tjejen med cirklar)
Ang vita rutan är jag inte ens kapabel att hantera paint

Ammani. Ledsen darling, hade ingen bild på dig:'(
Hornen är där för att hon är så snäll. Och låt er inte luras, det i korgen ni misstar er för att vara blommor, är i själva verket tuggummiformade bomber. Allt för barnen liksom

Antar att jag måste nämna mamma och pappa också.
Observera att detta inte är ett försök att vara rolig. Det är verkligen såhär

Kommentarer
Postat av: johanna

schysst att den den SNYGGASTE bilden på mig...-.- xD

2009-11-27 @ 20:32:31
Postat av: ammani

din jävel vänta bara .....

ja ska spöa skiten ur dig me min vackra blommor

2009-11-27 @ 21:27:10
URL: http://ammanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0