Angående min header...

...Och min design överhuvud taget. Jag har ingen aning om hur man fixar med sånt xD
Trots att headern är rackarns ful så tog det hur lång tid som helst-.-
Jag bara tog några random bilder jag hittade på google men alla har väl sin egna mening ändå, så jag tänkte att vi skulle gå igenom den:)

-Kossan hittade jag när jag sökte på blomma så den tog jag för Charlies skull(mer om Challe senare)

-Soffan tog jag mest för att reta Johanna och ett antal fler personer, har haft den som visningsbild på msn hur länge som helst:) det berodde på att jag inte hade några bilder på mig och att jag gillar vita soffor...typ

-Sen har vi ju en satans fin bild på mig, den är där för att det är jag som driver bloggen(duh?)

-Sen har vi två totalt random bilder på blommor

Bakgrunden på bloggen är ju hemsk, men vet inte riktigt hur jag ska göra för att välja en egen färg så den får vara så länge. Men om någon snälling vill hjälpa mig med tex en header så blir jag happyface:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0