Dressing á la speciále

Har precis gjort sallad till middagen, och tänkte att jag kunde göra en dressing till. Haha, fyfaan vad vidrigt!
Jaja, här har ni receptet om ni mot förmodan vill prova(men det är copyright på det):
Ta lite äppelcidervinäger i ett glas och häll i random mängd sesamolja(sesamoljan är dock jävligt äcklig, försök fiska upp den när du är klar), du kan också ha i nån olja om du vill(men för guds skull, ta inte sesamolja), olivolja tex. Sedan återstår endast kryddningen, jag tog bla aromat, grillkrydda, peppar, salt och oregano(försök att fiska upp oreganon med sesamskiten sedan också, den var inte heller god, uäk..). Provsmaka sedan, och njut!.
Ha en bra lördagskväll alla!
såhär ser det ut utanför mitt sovrumsfönster, nice va?


Kommentarer
Postat av: Fashion

Heej, vill du veta vad som är inne och vad som är ute, kolla in min blogg:) Cool blogg bt yhe way

2009-10-10 @ 19:09:45
URL: http://fashionwanted.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag gör en undersökning för ett nytt reality program på tv som ska handla om bloggare och därför behöver jag din åsikt om detta. Mer förklaring finns på min blogg, som tack för att du kikar in drar jag även 5 läsare som får en länkning i bloggen.

Kram Minnie

2009-10-10 @ 20:47:04
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Sofia

Hejsan! Vilken söt blogg du har :)

Allt bra med dej eller? :)

Ha en jättebra söndag :)

2009-10-11 @ 11:33:48
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: johanna

joo tjena linnea. du kan ju alltid drömma! XD

2009-10-11 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0