But sedation changes to panic and nausea

Åhhhh jag hatar min prao, allt går bara åt helvete varje dag.
Vem tappade en hel back med kaffekoppar idag så hela jävla skiten går sönder framför alla gäster på restaurangen.
Jag skäms och har ångest över att tvingas gå tillbaka dit imorrn och alla andra dagar och det har inte ens gått en vecka.
Det är verkligen sämsta platsen att praoa på, liksom "första jobbet" och det är så jävla stressigt och jag får så stort ansvar och det är så lätt att göra fel och när det går fel så går det så jävla fel.
Man stressar sönder under lunchrushen och när det är över vill man bara lägga sig ner i fosterställning och gråta på det kalla golvet.
FAAAAAAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0