Jag hatar Spotifyreklamer, so fuckin' bad

Har ni hört bla Socialdemokraternas reklam på Spotify? Nu är inte jag en artonåring med rösträtt, men I'm just sayin'.

Jag skulle ge fan i att rösta på dem som störde mig mitt i mitt music moment. Jag blir lika irriterad varje gång någon idiotröst från någon idiotreklam poppar upp emellan mina musikorgasmer.

- Om den här reklamrösten bad mig att inte kasta mig utför ett stup så skulle jag kasta mig utför ett stup.
- Om den här reklamrösten bad mig att vara snäll mot katterna, ja då skulle jag toffla kattjäveln (förlåt nu gick det över gränsen, jag vet).
- Om den här reklamrösten bad mig att köpa skogaholmslimpa, då skulle så fan heller köpa skogaholmslimpa. Jag skulle köpa plattmackor.
- Om den här reklamrösten bad mig att sluta äta godis så skulle jag-
...

Aa men ni fattar. Jag är inte villig att gå hur långt som helst för att visa hur mycket jag hatar Spotifyreklamer, det finns gränser liksom, men jag hatar verkligen Spotifyreklamer. Jag hatar Spotifyreklamer. Spotifyreklam. Er.
Just därför kan jag tycka att det är jävligt dumt av Socialdemokraterna att annonsera där. Fast ändå är det smart att göra det för att så många lyssnar och hjäbbedi hjäbbedi hjäbbedi men ändå.

DUMT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0