Tycker att jag fick med allt jag ville i texten så vi skiter i rubriken tycker jag.


Jag skulle kunna tänka mig att gilla den här facebooksidan. 
Jag skulle dock också  kunna tänka mig att tvångssterilisera skaparen av sidan.

Läget är liksom som så att jag lider av ett rättstavningssyndrom som förbjuder mig att njuta av texter som på något sätt är felstavat, speciellt det här med särskrivning som så många i Svergie saknar kunskap om.

D.v.s: Skit regel, skitregel. 

Inte okej.

Dock innan jag går ifrån datorn och ännu en gång känner mig extremt tillfredställd över att jag slösat bort ytterligare fem minuter av era liv så vill jag informera er igen om att jag överdriver massor när jag säger att jag inte kan njuta av felstavade texter (dock så fan heller att jag någonsin kommer gilla en särskriven facebooksida) men det känns så satans bra att vara bitchig på internet liksom :)

Och jag kommer fortsätta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0