What can I say, What can I do? This is who I am and I've got no controool.

Jag står inför ett dilemma. Nu i veckan har jag ett so-prov/förhör, det jobbiga är att jag inte vet om det är tills imorrn eller på tisdag... Jag trodde att det var till på tisdag, men så läste jag att Hanna hade skrivit på sin blogg att det var tills imorrn(lite otydligt skrivet dock, så jag är inte säker). Om det är tills på tisdag så orkar jag ärligt talat inte plugga ikväll, men om det är tills imorron så får jag inte mer än IG+...
Någon med ens en liten antydan till kontroll över situationen får gärna informera mig om vad som gäller, för jag är helt lost.

Getting crazzy over here.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg inte inlägget förrän nu. Men vet du? Förhöret var idag om du missade det(tänkte att du ibland är lite borta i tankarna...). HAHAHAHHA :D

2010-05-31 @ 17:43:08
URL: http://hannashalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0