Bara satt ni vet.

  • Det är inte gott att dricka mjölk direkt ur paketet.
  • Det är gott att dricka juice direkt ur paketet.
  • Min Ipod luktar tuggummi och jag måste bara säga det att FAN VAD STATUS.
  • Om jag var mördare så skulle mitt förstaval vara någon som jag så jag försöker undvika mörka skogar och ensamma spontanpromenader om natten.
  • Livet rullar. Livet glider. Livet svävar fram. Men framförallt rullar. Fan vad det rullar.
  • Om jag var en katt så skulle jag bli jättedeppig om jag hette Pedro. Tänk dig liksom, du är katt. Du har förmåner som ingen annan och hela livet fullt av tupplurar och klor framför dig. Och så heter du Pedro. Förstör ju allt.
  • Jag vill ha en hamster som heter Pedro.
  • Vad jag än pratar om så kommer jag alltid in på ämnet katt. Sorgligt fan men vad gör man? Man kan ju inte sluta prata om katt iallafall. "ehh... jo?" säger ni då men "ehh, NEJ" säger jag då. Right back at ya.
  • Starfucker är det ballaste namnet ever på ett musikband.
  • Jag ÄR cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0