Dagens tabbar i kronlogisk ordning

  1. Jag försover mig. Fast jag räknar nästan inte det som en tabbe längre. Det börjar ju blir en vardsgrej nu liksom. Jag har till och med börjat ställa alarmet en aning tidigare så att jag ska hinna med att försova mig lite, jag skojar inte. 
  2. Jag cyklar till skolan med Johanna. Min cykels broms är mer eller mindre invalid och när den väl fått upp farten så kan jag inte få stopp på den. Vi kan faktiskt gå så långt att vi kallar min cykel bromslös, för så illa är det liksom.
    Precis i början av en brant backe tappade jag min väska på marken och det enda jag kunde göra var att försöka hålla humöret uppe medans jag rullade nerför hela backen och sedan fick ta mig uppför jäveln igen och hämta väskan och sedan ner ännu en gång.
  3. Ingen kommentar. Men här emellan 2an och 4an så skedde en rätt massiv tabbe som gör sig bättre oskriven.
  4. Jag kommer hem och är törstig, tar med mig ett glas vatten in på rummet. In på facebook, chatta, sträcka sig efter datormusen, slå ut vattenglaset över tangentbordet. Kanske hälften av glaset, ingen jättemängd men vatten är ändå vatten- dödligt blött.
  5. Cykel igen ner till SKU. Ännu ett antal tabbar (10+) tar plats och jag anländer utmattad av skräcken till kyrkan. Men än så länge lever jag. Stackars er.
  6. Kommer hem igen och slår på facebook ännu en gång, och vad händer inte om inte att jag välter ut samma jävla vattenglas över hela min byrå under skrivbordet med bla skolkatalog etc på. Fast ärligt talat började jag skratta då för det var fan kul. Hur mycket knas kan egentligen komma från samma mamma?

Det är en jävla tur att jag är den positiva typen för annars hade jag stått med revolvern mot huvudet för länge sedan.
Jag är ju så dålig men ändå så förjävla bra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är för jävla underbar kvinna! :)

2010-09-23 @ 17:50:57
URL: http://hannashalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0