Det var i och för sig meningen men man kan ju säga förlåt ändå liksom.

Visste ni att idol från början var menad som en dokumentär om mig, men sedan kom jag på att jag har bättre saker för mig (hamburgare är ju gott) så jag hoppade av hela grejen trots att jag skrivit på kontraktet och grejer. Men dem var ju liksom tvungna att göra någonting av det där i alla fall eftersom att dem lagt ner så pass mycket pengar på det att hela Sveriges ekonomi var i fara, så vad dem gjorde var att dem tog alla dessa fjortismänniskor som stod där skrikandes efter mig och så sa dem åt dem att sjunga nåt. Och så föddes hela idén med dagens idol.

Så om ni undrar varför skolorna inte har råd med böcker och material till alla så...

- Förlåt.


Vaddå inte född till idol? Man ser ju på mig att jag är stencool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0