Linnea älskar trådlöst


Här får ni en liten inblick i hur mysigt och rent mitt rum är också, party hos mig eller?


Så Linnea dissade stolen och slog sig ner på en filt på golvet istället. Massivt mycket mysigare.

Det är bland det jobbigaste jag vet med skolan, att behöva sitta stilla och normalt på den där satans stolen. Helst vill jag bara sätta mig ner i skräddarställning på golvet, det är liksom original.
Men icke, man ska sitta där på sin tråkiga stol och lyssna zombielikt på whatever läraren säger. Inte får man ha fötterna på bordet heller. Man får inte ens vända på stolen så att man sitter med benen på varsin sida av ryggstödet, för då får man skäll.

Jag ska bli politiskt insatt och bilda ett eget parti med slagorden "Mera positionsmakt åt eleverna!"
Men jag måste skynda på lite eftersom att valet är om sex dagar.
Fast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0