Det är som gravitation, fast ännu mer absolut

Det existerar inte att ta bara en jordnötsring. Jag vandrade förbi en påse JNringar tidigare idag påväg till kylskåpet och tänkte att nämen ååh vad gott med lite jordnötsringar! Asså holy shiiit mums fillibabba.
Så jag öppnade påsen för att ta en eller möjligtvis två stycken om det visade sig vara helt sjukligt gott.
Det slutade med att jag åt 93 stycken.

Nej jag bara skojar, jag räknade faktiskt inte den här gången. Men jag åt upp hela halva påsen. Och planen var att ta en.
Jag är för dålig för att göra upp planer. Meeeeen det var gott så jag är nöjd ändå.

Så nu efter att jag suttit i tjugo minuter och skrivit om mina jordnötsringar så känner jag mig plötsligt lite mindre sorglig och inte alls tjock. Känner mig lite smått underviktig faktiskt, här där jag sitter stilla och fridsamt helt utan motion och med en halv påse fett och kryddor i magen.

Men som sagt, det var fan gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0